✔ Betaal veilig met iDeal

✔ Besteld voor 15:00, verstuurd op dezelfde dag

✔ Retourneren binnen 14 dagen

Gratis ketting bij uw eerste aankoop!

Bestellen en Betalen

Bestellen & betalen
BESTELLEN
Bestellen bij New You Fashion is heel eenvoudig. In onderstaand stappenplan leggen we in 4 stappen uit hoe je een bestelling plaatst.
Let op! onderstaand stappenplan kan afwijken op de mobiele versie.
Stap 1 -> Artikel aan winkelmand toevoegen

Ga naar het gewenste artikel, en klik op ‘In Winkelmand’. Het artikel staat nu in je winkelmand.
Klik op ‘Verder winkelen’ om meer artikelen te bekijken. Klik op ‘Winkelmand’ voor een totaaloverzicht van alle artikelen in je winkelmand.

Stap 2 -> Winkelmand bekijken

Je kunt op ieder gewenst moment de artikelen in je winkelmand bekijken door op de winkelmand rechtsboven in beeld te klikken.
Klik op de knop ‘Afrekenen’ voor een totaaloverzicht van alle artikelen in je winkelmand.
In de winkelmand vind je een overzicht van de door jou geselecteerde artikelen inclusief details, aantallen, prijzen en totaalprijs.
In dit menu kun je eventueel de aantallen aanpassen of artikelen verwijderen.
Ben je klaar met winkelen? Selecteer de gewenste verzendmethode en klik vervolgens op ‘Bestellen’ om het bestelproces te starten.

Stap 3 -> Bestelling plaatsen

Er zijn twee opties om een bestelling te plaatsen:

– Bestaand account: Heb je al een account dan kies je voor deze optie. Je gegevens zijn reeds bij ons bekend en door
in te loggen worden je NAW-gegevens automatisch ingevuld.
– Afrekenen als gast

Kies een verzendmethode.
Controleer de door jou ingevulde gegevens.
Kies een betaalmethode. Klik hier voor meer informatie over de beschikbare betaalmethodes.
Alles gecontroleerd? Klik op de knop ‘Bestelling plaatsen’ om je bestelling af te ronden en de betaling te starten.

Stap 4 -> Afrekenen

De betaling geschiedt via de betaalmethode die je eerder in het bestelproces hebt geselecteerd. Dit scherm verschilt per betaalmethode.
Als je bestelling succesvol is afgerond, ontvang je van ons een bevestiging van je bestelling per e-mail.
Is dit niet het geval, dan is je bestelling niet succesvol afgerond. Controleer voor de zekerheid je spam folder of de bevestiging
daar in staat. Is de e-mail ook daar niet te vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@newyoufashion.nl.